A new Jimi Hendrix song ?

21 sierpnia 2021 zamieściłem post "Gdyby lata 60-te były 90-tymi". Dzisiaj podobny wpis:

"Jimiego Hendrixa nigdy dość, ale jest wiele improwizacji na żywo, które zawierają momenty geniuszu i składniki nowych piosenek. Wpadłem na pomysł, żeby wziąć słowa z wywiadów Jimiego i zmieszać je z niektórymi jego najlepszymi grami, aby zebrać nowe utwory. Ten bierze wczesny wywiad dla BBC Saturday Club, kiedy mówi o Chasie Chandlerze, który przekonał go do przyjazdu do Anglii i jego aspiracji do stworzenia nowego rodzaju muzyki z „trochę większym uczuciem”, które opisał jako „rodzaj dziwacznego bluesa”. . Uwielbiam tę część, w której opisuje swoje nagrania jako „tylko fazę – bardzo małą część nas”. Wszystkie instrumenty pochodzą z nagrań na żywo oryginalnego Experience. Użyłem kilku technik remiksowania, aby dopasować tempo do różnych sekcji i zwiększyć atmosferę stereo. Dziękuję również wszystkim fotografom i artystom, którzy umieścili wizualne obrazy na inspirowanych Hendrixem grupach na Facebooku."

JIMI HENDRIX: FREAKISH BLUES | New track 2021


"Ostatni nagrany wywiad Jimiego był z Keithem Allstonem z NME na kilka dni przed śmiercią. Samplowałem i przetwarzałem niektóre z jego słów, aby stworzyć ścieżkę wokalną, więc może to być jego ostatni „wokal”. Opisuje wyzwania związane z finansowaniem koncertów i swoje plany dotyczące pokazów multimedialnych. Wspaniale jest słyszeć, jak brzmi tak entuzjastycznie i są pewne kwestie, które będą rezonować z muzykami, takie jak „Ile tu płacą?” i „Naprawdę trudno jest wiedzieć, czego chcą ludzie”. Potem dodałem gitarę, bas, perkusję i organy. Chociaż oczywiście nie mogę grać jak Hendrix czy Mitch Mitchell, jest to czuły hołd dla ich stylu. Jestem Stephen Godsall, kompozytor/multiinstrumentalista z Dorset w Anglii. Dziękuję za oglądanie i zasubskrybuj, aby pomóc rozwijać mój kanał."

JIMI HENDRIX NEW SONG; "GIG ECONOMIST"



Komentarze

Popularne posty